Arxiu del blog

de juny 04, 2018

Sobre el meu llibre


El meu llibre COM... SEQÜÈNCIES (Un relat basat en fets reals) va veure la llum el dia 23 d’abril de 2018 dins de la presentació del 5è Taller de la Memòria Escènica juntament amb els de quatre companys més de la professió en el Teatre Romea. 

Amb aquesta entrada del bloc vull mostrar el meu agraïment, en primer lloc a AISGE que ha editat aquest llibre, i també vull mostrar el meu reconeixement a tots aquells que cito, que són molts, i que evidentment formen part del meu entorn i circumstància professionals i que sense ells el meu relat seria insubstancial sens dubte. 

L’acte de la presentació em va satisfer moltíssim i va ser conduït per la Lloll amb la seva simpatia i cordialitat habituals. Ella em va fer llegir un paràgraf del meu llibre, que sens dubte, més que una síntesi és una justificació del perquè em vaig decidir a escriure la meva autobiografia professional. Diu el paràgraf:

«I una motivació que m’ha empès també a escriure aquest llibre és pensar que a les estrelles ja els hi escriuen les seves memòries, però els que no brillem tant i que també estem en la constel·lació, crec que pot ser bo que ho fem nosaltres mateixos, i no precisament per mirar-nos el melic, sinó per aportar dades i vivències al nostre firmament, perquè no cal, ni és bo, que ens les enduguem a la tomba, podem intentar de compartir-les en vida. A més també hi ha coses ben diferents en el nostre món fora dels escenaris, dels sets i dels platós que també mereixen explicar-se. Fins aquí doncs, en resum, el perquè m’hi he posat.»

He fet un extracte del vídeo del dia de la presentació que AISGE va tenir la gentilesa de gravar i que ens ha enviat a tots els que vam fer el taller com a un bon recordatori de l’acte. Un gran i bon record sens dubte!


Només afegeixo que, tertulianament m’han comentat, ara només et fa falta plantar un arbre, perquè de fills ja en tens. No ho sé, no ho sé... ja m’ho pensaré, he comentat. No ho he fet mai això de fer de pagès jo... aneu a saber, però...!