Arxiu del blog

de setembre 10, 2021

En memòria: DE MADRID AL CIELO

 

JORDI REBELLÓN, actor

 Quina pena Jordi. Te n’has anat de la mateixa manera que te’n vas anar a   Madrid. D’un dia per a un altre, sense avisar, sense cap mena   d’estridència. Recordo les llargues converses sobre teatre que havíem       tingut quan encara no te n’havies anat a la Capital del Reino, quan encara   esperaves desenvolupar-te aquí com a actor. Però te’n vas anar, i sempre   he celebrat que t’anés tan bé, i mira per on, no has tornat, i fa anys que ja no ens hem vist. L’última vegada si no recordo malament, fa bastants anys ja, va ser en un Salón del Libro Teatral a Madrid on vaig anar a presentar la Guia d’actors de l’AADPC i la col·lecció de textos teatrals Teatre-Entreacte. Personalment m’hagués agradat continuar en contacte amb tu, i també m'hauria agradat que m’haguessis dirigit en una obra de Muñoz Pujol que volies que jo interpretés. Però te’n vas anar, sortosament per a tu cap a l’Hospital Central a Madrid, i el projecte no va progressar. Jordi, estic segur que tots els que t’hem conegut ens ha caigut la llagrimeta al conèixer la teva sobtada partença. Massa jove per anar-te’n home! Et recordarem company, una abraçada amic.